K&H bankkártyás vásárlói tájékoztató
A Teleszámla a K&H Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja
vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. A Teleszámla a
megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a K&H Bank pedig kizárólag
a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 128 bites SSL titkosítással ellátott
fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a Teleszámla nem értesül, azokat csak a K&H Bank
érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a Teleszámla oldala tájékoztatja.
A számlájának ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján. Kérjük, olvassa el részletes tájékoztatónkat!
Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a Teleszámla oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattint, ill. bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül.
Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.
A számlájának ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján. Kérjük, olvassa el részletes tájékoztatónkat!
Mire figyeljen a vásárláskor?
- Tartsa nyilván a vásárlásával kapcsolatos adatait!
- Tartsa nyilván a fizetéssel kapcsolatos tranzakciós adatait! (tranzakció azonosító, engedélyszám)
- Biztosítsa, hogy titkos kártyaadataihoz illetéktelen személy soha ne férhessen hozzá.
Fizetés lépései
- Ön a Teleszámla oldalán választja ki azt a számláját amelynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánja teljesíteni.
- Ezt követően Ön átkerül a K&H Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadatait szükséges kitöltenie.
- A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót
- A fizetést követően Ön visszatér a Teleszámla oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást.
Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a Teleszámla oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattint, ill. bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül.
Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.